ukk

1.Miten nopeasti lähetätte tilaukseni?
Toimituksemme ovat todella nopeita. Käsittelemme tilauksia joka arkipäivä.
Arkisin kaikki ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset pyrimme postittamaan samana päivänä.

2. Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeutta?
Korumaailma.fi-verkkokaupasta voit luotettavasti ja turvallisesti tilata tuotteita.
Saat tilauksille 14 pv:n ILMAISEN vaihto/palautusoikeuden joka koskee kaikkia tuotteita lukuunottamatta korvakoruja sekä lävistyskoruja.

Palautuksista on aina sovittava etukäteen sähköpostilla info@korumaailma.fi

3. Postikulut?
Imainen toimitus kun ostoskorin summa ylittää 60 €.  Voit valita ilmaiseksi toimitustavaksi Postipaketin, toimituksen pakettiautomaattiin tai toimituksen kirjeessä).

4. Mistä tiedän että tilaukseni on postitettu?
Lähetämme sähköpostiisi viestin kun tilauksesi on postitettu. Paketin voi noutaa postista esittämällä lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla. Saat lokerokoodin Postilta tekstiviestillä kun lähetys on noudettavissa automaatista. Toimitus jopa seuraavaksi arkipäiväksi. Paketit jaetaan pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella automaatteihin myös lauantaisin

VOIT MYÖS TARKISTAA TILAUKSESI TILAN KIRJAUTUMALLA TILILLESI
www.korumaailma.fi/kirjaudu

5. Saanko sormukseen kaiverruksen?
Meillä ei ole kaiverruspalvelua, koska silloin sormuksilla ei olisi vaihto/palautusoikeutta. Kaiverruksen voi tehdä jälkikäteen lähimmässä kultasepänliikkeessä.

6. En saa tehtyä tilausta Laskulla tai Osamaksulla. Mikä voi olla ongelmana?
Yleisimmät syyt luottopäätöksen hylkäämiseen ja Klarna-tilausten epäonnistumiseen ovat:

- Tilaaja ei ole täysi-ikäinen
- Tilaajalla on maksuhäiriömerkintä luottotiedoissa
- Osoite ei ole väestörekisterin mukainen tai virheellisesti kirjoitettu
- Puhelinnumeroa ei ole annettu asiakastiedoissa
- Henkilötunnus on virheellinen (oikea muoto on esim. 120580-567B) HUOM VIIMEINEN KIRJAIN TAI NUMERO ISOLLA

Kaikissa kysymyksissä auttaa Klarnan Asiakaspalveluun Ma-Pe 08:00 - 18:00 puh.09-425 99 771  

7. Voinko noutaa tilaamani tuotteet?
Toimitamme kaikki tilaukset postitse ja meillä ei ole tällä hetkellä noutopistettä.

8. En tiedä lävistyskorun oikeaa kokoa.
Katso Korujen materiaalit / Ohjeet

9. Voinko tehdä tilauksen väliaikaiseen osoitteeseeni?
Kyllä voit. Jos vastaanottaja ei asu vakituisesti toimitusosoitteessa, niin osoitteeseen tulisi kirjoittaa ensin oma nimesi ja tämän jälkeen
c/o ja virallisesti asunnossa kirjoilla olevan henkilön nimi.

11. Onko korvakorun hinta yhden kappaleen vai parin hinta?
kaikki korvakorut myydään pareittain